Sonsuzluk sonlarda saklanır kimsesizlik herkesin içinde.
Ben fizik kurallarına ve matematiğe bayılırım.Matematik derken okulda gördüğünüz değil.Matematik felsefesi yani Tanrı'nın evreni matematiksel olarak yaratması.
Fizik kurallarına göre evren stabilite sever dostum.
Yani sen eğer gülüyorsan ağlamak da zorundasın.
Sen eğer mutluysan hayatın boka da batmalı.
Eğer bugün kötüler baştaysa iyiler de başa geçmeli belirli bir süre zarfında.
Sonuncusundan o kadar emin olamamakla beraber çok düşündüm.Fazla fazla düşündüm.
Canım yandı düşünmekten.
Bir öğretmenim ''Yaşıyorum her gün başka biri olarak.'' demişti bir seferinde.
Bunu da şöyle açıklıyordu; Bir gün kardeşim, bir gün annem, bir gün kendim, bir gün başka biri için; başka bir şey için yaşıyorum DoD demişti.
Bu arada tanışamadık.
Ben Dod.

Yorumlar

Popüler Yayınlar